Pagina's

zondag 22 november 2009

Verzamelaarsbeurs

Gisteren was het weer zover, ik kijk er altijd weken naar uit. De verzamelaarsbeurs te Utrecht in de Jaarbeurs. De naam is niet geheel correct want het is eigenlijk meer een antiek en curiosa beurs waar veel heel veel te koop is. Bij de ene kraam voor een appel en een ei en bij de andere kraam vallen je ogen uit je kassen bij het horen van de prijs.


Hubbie gaat ook altijd mee, maar niet voor de antiek en curiosa maar die vertoefd heerlijk op de Megaplaten en muziek beurs, dat wordt dan gehouden een hal verderop. Tussendoor zien we elkaar altijd voor een kopje koffie, zo kunnen we beide heerlijk rustig en op ons gemak rond snuffelen en natuurlijk de nodige aankopen doen.

Na de beurs hebben we meestal nog steeds de kriebels om nog verder te shoppen, net zoals gisteren gingen we nog even naar 2 kringlopen hier in de buurt, daar ook weer het een en ander gekocht.

Moe maar voldaan gingen we onze dochtertje weer ophalen bij opa en oma, de lieverds hebben de hele dag op onze ukkies gepast.


Deze mega leuke letterkaart kon ik echt niet laten liggen, uhmmm pardon, laten hangen.

Niet echt oud, maar wel heel leuk voor Katie, kan ze aftellen...

Deze draaigong voor kleine kaarsje bij de kringloop voor 1 euro!
Hij pingelt zo leuk als ie aanstaat.

Bakblik, 3 kerstballen en een oude emaille wijzerplaat.

2 grote houten klossen alleen de kleurtjes die erop zitten spreken mij nou niet echt aan. De blauwe valt nog wel mee maar die andere kleur....nou nee.
Maar goed, ik zal het eraf moeten halen, volgens mij zit er heel veel op. Ach heb ik weer eens wat te doen op een druilerige zondag.

Weckpotje met oude kleiknikkers

Blikje, ik vond de afbeelding met vogeltjes en de kleurstelling zo leuk!


En nog een doosje vol met kerstboomkaarsjes en knijpertjes bij de kringloop.

En verder nog een rechthoekig bakblik en oude taartrooster maar die ben ik even vergeten om op de foto te nemen.

Kijk nu alweer uit naar de volgende verzamelaarsbeurs over een half jaartje...


4 opmerkingen:

  1. Heej Ilona, wat gaaf dat jij daar ook bent geweest, wat is het altijd leuk he al die kramen vol moois en inderdaad bij somige toren hoge prijzen en bij andere weer leuke koopjes.
    Ik ben vrijdag geweest op de handelaarsdag en kijk net als jij uit naar de volgende.
    Je hebt super leuke spullen gevonden en ook op de kringloop, wat kan je dan blij zijn he:-)
    Ik heb mij aangemeld bij je volgers want ik vind je blog erg gezellig en zo hoef ik niets te missen.

    groetjes Irmaen alvast een fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi ilona, leuk en frisse uitstraling heeft je blog. in het begin is alles wennen en nieuw, je wil niet weten hoe ik ben begonnen:-) joh het duurt maar even en je hebt echt die fractie wel bereikt hoor:-) leuke aanwinsten heb je gevonden op de beurs, ik ben er nog nooit geweest maar wil er ook eens naar toe. volgens mij is die er ook in maart of april of zoiets.

    fijne week! groetjes, jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ilona,
    zag op het picasaforum dat je ook een blog bent begonnen, leuk !
    zie al allemaal mooie spulletjes ! die kleine wijzerplaatjes zijn ook gaaf, het grotere plaatje heb ik ook, super leuk spul heb je gekocht !
    Ben op het moment niet zo actief in Blogland als ik zou willen, maar ik probeer je te volgen :-)
    Groetjes en succes !
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke dingen kocht je. Heerlijk hè om zo lekker te snuffelen tussen de kramen. Je letterkaart en de kleiknikkers ontroeren me. Fijne dag en geniet van je nieuwe spulletjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk als je een bericht achterlaat!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails