Pagina's

zondag 28 oktober 2012

Rood met witte stippen


Ik denk dat ik een obsessie heb... rood met witte stippen en dan het liefst in paddesntoelvorm. 
Ik heb nog wel meer obsessies hoor, hertjes bijvoorbeeld. Die zijn ook te schattig. 
Maar rood met witte stippen, als ik dat zie, maakt mijn hart een sprongetje. Ik word er vrolijk van. Geeft me energie. 
En tja, wat kan je anders doen om ook eens een echte paddenstoel te zoeken MET rood met witte stippen. 
En dat is nog niet zo makkelijk. 
We gingen gisteren naar het bos in Schoorl, eerst natuurlijk de klimduin beklommen. En daarna speuren in het bos. 


De meeste die erop lijkt is die rechtsonder. 


Liefs 

Ilona 

14 opmerkingen:

  1. Wat ziet dit er allemaal gezellig uit Ilona! Het staat ook gewoon heel vrolijk al dat gestippel! En die paddestoelen worden volgens mij heel schaars in het echt, wij zijn laatst ook al op zoek geweest maar helaas zonder resultaat! Wel veel andere paddestoeltjes gezien. Dusssssssssss, ik ga er ook een paar haken, ook leuk. Fijne zondag nog. Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ik ken het die obsesseie voor paddestoelen met witte stippen. En te gek, Schoorl is een van mijn leukste vakanties in Nederland geweest wat een prachtige omgeving. En waar het bourgondisch ook goed toeven is. Nog een fijn week-end.
    Grtz,
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ilona,ik heb mijn eerste gehaakte paddenstoel van dit jaar ook net klaar.( ik had er ook nog niet genoeg :-) Je foto's zijn Prachtig Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeeeel herkenbaar de rood-met-witte-stippen-en hertjes-tik!! (heb je bij de xenos al de mooie witte hertjes voor in de kerstboom ontdekt....onze xenos heb ik al leeg gekocht...)
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, ook voor mij blijft het een bepaalde aantrekkingskracht, rood met witte stippen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat grappig, ik heb afgelopen week ook een berichtje geplaatst van rood met witte stippen in mijn huis. Neem anders eens een kijkje. De paddestoelen rood met witte stippen lijken wel uitgestorven, maar ik heb haar gezien, in het bos op een druilerige dag en hij was bijzonder mooi. lieve groetjes kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja zo leuk de rood met witte stippen ik hou er ook zo van maar helaas te weinig in huis en ook hier in de omgeving geen 1 te bekennen helaas!!
    Wat een super mooie en leuke foto s van het bos vandaag ook even langs geweest het is zo heerlijk even lekker slenteren door het bos!!
    Groetjes en een fijne week toegewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je krijgt hier zo'n heerlijk herfst gevoel van :) Leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zag een fotootje in de kantlijn bij Hobby Es, ROOD MET WITTE STIPPEN, gauaw kijken. Ook ik ben besmet met dit stippenvirus. Overal speuren naar nieuwe leuke dingen. Fijn dat er nog meer mensen zijn met deze tik, dan voel ik me niet helemaal zo gek.
    Leuke spulletjes heb jij zeg en ook erg leuk op de foto gezet.

    Groetejs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ow ja ik word ook altijd zo blij van stippen :)! Wat een gezellig blogje :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. haha ofdat ik mezelf hoor! Ben ook verzot op rood met witte stippen en dan het liefst in paddestoelen vorm!
    Heb ook die paddestoelen in dat "zilver" en natuurlijk ook de hangers voor in de kerstboom.
    En het patroontje voor de gehaakte paddestoelen ligt te wachten op me.... leuk om zoveel herkenning te zien.
    fijne avond, liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou dan kan ik je de hand schudden, ik wordt zo vrolijk van rood met witte stippen! Wat zijn je gehaakte paddenstoelen leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Niks mis met paddenstoelen... Vele mensen zijn er gek op... Ze blijven toch altijd een klein beetje misterieus... Misschien heeft het toch iets met kabouters te maken...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk als je een bericht achterlaat!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails